15 sie 2015

Flares + fringed jacket






 blouse - sh
jacket, shoes - Zara
bag, jeans - H&M


Fanką dżinsów nigdy nie byłam, i prawdopodobnie nigdy nie będę. Chociaż okres kiedy stanowczo odmawiałam noszenia spodni minął, niechęć do dżinsów (mam na myśli standardowe niebieskie rurki) pozostała. Nabytek który widzicie w tym poście to oczywiście inspiracja najmocniejszym trendem tego sezonu - latami 70'. Jeszcze nigdy chyba żaden trend czy okres w modzie nie przypadł mi do gustu tak jak ten. Szczególnie jeśli chodzi o dzwony, nie ma chyba kroju spodni bardziej podkreślającego i upiększającego kobiecą sylwetkę. A Wy co myślicie o dzwonach? Kochacie czy nienawidzicie?

I have never been and probably never will fan of jeans. Although period of my life when I definitely refused wearing them have passed, aversion stayed. The piece you can see above is obviously inspired by the strongest trend of this season - 70's. I don't think I have ever loved any trend more than I love this one (but don't I say that every season?). Particularly in case of flares - there is no other style of jeans emphasizing and flattering feminine body as this one.
What do you think about flares? Do you love them or hate them?





2 komentarze:

  1. świetny zestaw a Ty w dzwonach wyglądasz genialnie i naturalnie <3
    http://polinapaola.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie przepadam za dzwonami, ale podoba mi się to połączenie :)

    Pozdrawiam i zapraszam w wolnej chwili,
    http://www.vanillamadness.com/sukienka-w-kwiaty-i-kolczyki-przypominajace-liscie/

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ! :) Jednak bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzach zdań takich jak : "obserwujemy?" i tym podobne. Na każdy komentarz staram się odpowiedzieć i jeśli blog mi się podoba, obserwuję :)