11 lut 2011




narzutka/waterfall blazer - h&m %
spodnie/pants - zara % 
futerko/fur - zara 

16 komentarzy:

  1. fajna narzutka:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Hy dear,
    Nice blog you have here:)!

    Great post...

    Follow me?

    Kisses from pepa :X

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo mi się podoba :) Uwielbiam takie kolory :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Świetny zestaw, dobry blog. Rośniesz w siłę :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo ładny zestaw!

    OdpowiedzUsuń
  6. kolorystycznie bardzo dobrze :) ale...

    OdpowiedzUsuń
  7. super wygladasz, oprzednie stylizacje tez niczego sobie :) zapraszam do siebie:)

    OdpowiedzUsuń
  8. Stworzyłaś świetny zestaw w idealnych kolorach ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Szalałam kiedyś za takimi "waterfallowymi" marynarkami, teraz mi przeszło ale ten rodzaj garderoby dalej uwielbiam i marynarek mam około 15. Bardzo dobrze wyglądasz w tych spodniach- prosto ale z klasą:)

    OdpowiedzUsuń
  10. oj bardzo mnie sie podoba... :D

    OdpowiedzUsuń
  11. narzutka ma bardzo fajny kolor, podoba mi się :)

    OdpowiedzUsuń
  12. ślicznie!
    podoba mi się tu i będę zaglądać do częściej:)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuję bardzo za każdy komentarz ! :) Jednak bardzo proszę o nie umieszczanie w komentarzach zdań takich jak : "obserwujemy?" i tym podobne. Na każdy komentarz staram się odpowiedzieć i jeśli blog mi się podoba, obserwuję :)